La preĝejo biblioteko, ordigado de kulturo sen ĉiuj la donaco de la plej valoraj trezoroj. Nia misio estas servi la landon kaj popolaj kulturaj bezonoj de la malfavorataj, precipe la ciganoj kultura povigo.
Por la plimulto de strategia graveco por la integriĝo de ciganoj en socio, kiel grava ekonomia ŝarĝo se nur subteni sin sur profitoj. Speciala zorgo, larĝa gamo de naciaj kunlaborado kaj la plej altnivelaj metodikaj iloj batalanta por jarcentoj elimini de la kultura breĉo inter romao kaj ne-romao populacio. Mi provas tuŝi ŝin kun empatía kaj emocia sentemo de la temo, sed sincere, devus esti metitaj sur tiujn kontraŭdirojn sen emo, kiu determinas la eblojn de la romao hodiaŭ.
Oni povas argumenti pri la enoficigante politikistoj, cigana aŭ romao en la socio, ni parolas. Mi uzos alterne, ĉar mi kredas ke la nomo ne estas la punkto, prefere ke ni kreas egalaj ŝancoj por ĉiuj homoj. La ambivalente percepto de Romo, plenaj de jarcentoj-malnova stereotipoj. Iuj de la ciganoj asimilita, sed rekonstruis signifa parto de la fermita komunumo kiaj la Nyíregyháza planto Huszar. Por pluraj jardekoj laboras en la biblioteko, la lernejoj mi iras al la biblioteko kaj legado promociita.
La leĝo malpermesas produkti statistiko pri vizitoj al la biblioteko bazita sur la origino, sed kvankam senintence dum mia laboro, sed ĝi estas la vizitantoj informojn pri la komponado. Mi strebas por pozitiva diskriminacio, ĉar mi estas konvinkita ke ni povas nur rektaj metodoj por venki tion kun grandega malavantaĝo, do kune pro tiu problemo administri nepensebla sen la aktiva partopreno de la romao populacio. Al la ciganoj rekoni kaj akcepti ĉi, intensivaj zorgoj kaj eduka laboro por pliigi konscion pri aparteno al komunumo kun plej granda bezono. Por atingi tiujn celojn estas deseable kiu la dosierujojn ankaŭ integri siajn proprajn ilojn en la serĉado de solvoj.
1997 CXL. Leĝo Protekto kaj Muzeo Institucioj, Publika Biblioteko Servoj kaj publika edukado pri la kultura posedaĵo, tiel formulas la bazajn principojn; "Valoraĵoj apartenantaj al la kultura heredaĵo de nia pasinteco, kaj nia kono de la neanstataŭigebla rimedojn de la naciaj kaj universala kultura heredaĵo kiel tuto estas nedisigeblaj komponantoj; intelekta birtokbavételük fundamenta rajto de ĉiuj homoj. aparte por protekti, konservi kaj subteni, kaj disponigi al la publiko la larĝan kaj egalaj devon la reganta socia valoroj ene de la kadro de tiu koncepto. La baza kondiĉo por la funkciado de la socio de la informo kaj la demokratia jurŝateco en la biblioteko sistemo tra kiu la informo estas libere havebla al iu ajn. La bontenado kaj disvolviĝo de biblioteko servoj por civitanoj kaj la tuta socio necesas, la publika biblioteko kaj informservoj subteni strategian gravecon. La biblioteko sistemo servi la interesojn de civitanoj. Konservo de naciaj, rasaj kaj etnaj minoritatoj 'kulturaj tradicioj digna daŭrigo, plibonigo de persona, intelektaj kaj ekonomiaj kondiĉoj de la komunumo kaj individua edukado, plibonigo de la civitanoj vivokvalito, de valoro aktivecoj kaj la funkciado de la apliko de gxi establitaj institucioj kaj organizoj por antaŭenigi la komunaj interesoj de la socio. "
Tiel en nia komuna intereso antaŭenigi integriĝon kaj egaleco de ŝancoj. Nuntempe vivas en la graflando inter la ciganoj loĝantaro estas tre alta proporcio de la infano aĝo, minora en maljunuloj, tia grava problemo kiu la malalta dungado, alta dependeco proporcio, kiu estas malalta rento domanaro. Ĝi estimas ke la plej granda grupo de handikapo pensiuloj: la graflando -rando plenkreskaj romao populacio ĉ. kvinonon de handikapo pensio. La malkapablo pensio en la graflando kaj speciale la malalta sperta kamparaj loĝantoj fuĝis senlaboreco kaj manko de sekureco laboral fronto.
La dua plej granda grupo estas la ricevantoj de enspezo subteno, kaj tre signifa GYED-eo en la grupo ankaŭ. Tio estas konsekvenca kun la nacia situacio de la romaoj, kaj reliefo, tiel kiel altan proporcion de la enspezo subteno. Surprize malalta senlaboreco imposto annuitants, kutime iu formo de senlaboreco ricevantoj proporcio, laŭ iuj taksoj, la senlaboreco imposto proksime al 55%, kiu estas ekstreme altaj. Kelkaj de niaj graflando oficisto, aktiva loĝantaro atingas grandan nombron da dependaj, tiu estas signifa parto de la cigányságból. Pli kaj pli personoj estas kiuj havas malĉefan aŭ alteduko. Lernado estas la nura maniero rompi ekstere, kiu estas limigita de la manko de dungado kaj labormerkato ŝancoj. sociekonomiaj transformo komencas post la reĝimo signife ŝanĝita la spaca pozicio de la diversaj tavoloj de la socio. Multaj el la loĝantoj de grandaj urboj kaj loĝantaro de nekvalifikitaj junaj laboristoj de la likvidita estas devigitaj reveni al sia antaŭa loko de restadejo, en la malgrandaj vilaĝoj. Poste, multaj de ili de pli bona vivo revenis al la urbo, la senhejma, okupantoj koste de iĝi tro okupita. Tiuj migrado procezoj, tiuj vilaĝoj kaj kvartaloj en ŝanĝanta la etnaj kaj socia komponado de la stato de niaj scioj estas nur iuj tipoj de setlejo loĝantarkresko aŭ malkresko de respekto. La migrado de la ciganoj inter komunaj kaj akceptitaj vivmaniero. Speciale en grandaj urboj altiri milojn da ciganoj. La malgranda limo vilaĝoj de malpli ol 1000 loĝantoj de la demografiaj ŝanĝoj kiel rezulto de malgranda nombro da kazoj de lernejo aĝo, ĝi jam ne estis profitodona funkcii la lernejoj. Pluraj vilaĝo ekloĝis hungaroj el la najbaraj landoj super romao, nomita Romungros kiu certigis la vilaĝanojn por la lernejo postvivado. Tamen, kelkaj vilaĝoj estis forlasitaj pro la foresto de laborpostenoj por junuloj delokitaj. Inter la setlejoj de Szabolcs tie en la plej senespera situacio de la romaoj, kie la geografia situo de la setlejo aspra, for de la ĉefaj vojoj al la fervojoj, ili provas turni la graflando la sangocirkulado de regionaj centroj. En tiuj kompromisoj en la diversaj sociaj grupoj, ciganoj kaj ne-Ciganoj spaca loko punktoj al speco de apartigo, kvankam la pli alfluanto akomodi la komunumo. Bedaŭrinde, hodiaŭ ĝi estas komuna por sociigi nekapabla romao kie aperas akra malkresko en proprieto prezoj povas spertis tie. Bona ekzemplo estas la kazo de la eternaj teretaĝo domoj kie ekzistas precedenco por pli tia libervola enketoj sur la dungado de ciganoj en la labormerkato kaj domanara enspezo indiki ke la provinco de Romo domanaroj vivas sub la 80% de la povreso-lineo.
La finance ŝtopita plej ciganoj familioj kiel prunto peto kaj ricevi ĉefe riĉaj ciganoj kiuj instalas sian uzsorásként. La neformalaj rilatoj bazitaj subteno sistemoj (familio, parencoj) krom la rolo de du "institucioj" elstaras: disvastiĝo inter la sociaj servoj de la lokaj aŭtoritatoj kaj la ciganoj "uzuro" institucio. La potenciala profitoj de romao domanaroj kun malmulta rimedo, dum la loĝantaro de la vilaĝo ne funkcias la vasta plimulto de servoj kaj institucioj. La problemoj de la ciganoj familioj plejparte dependas ilia familioj kaj parencoj la subtenanta sistemoj nur. Tio estas vera de la setlejo kaj minoritataj aŭtonomio kaj aŭtonomio institucioj. Tio estas grava kontraŭdiro tiras atenton: kvankam signifa parto de enspezoj rilatigitaj kun la ciganoj socia profito, publikaj verkoj programoj, lokaj registaroj, koncernatoj ne havas fidon en tiuj institucioj. Se vi sukcesas veki ilian scivolemon, revenante al la familio de la meza reen en seninteresa dronigas provanta.
La dosierujo enskribiĝis romao legantoj, horo liberan uzon de la interreto por lerni, publika edukado kaj distro. Iuj de la plenkreska ciganoj aperis en la sama dosierujo, sed nur uzas la Interreton, vi povas serĉi por kelkaj pli, kelkfoje serĉi laboron aŭ entretenimiento. Malgraŭ ĉiuj niaj penadoj en legado kaj kulturaj bezonoj, bedaŭrinde, oni malofte observigita. Publika eduko estas bazita sur la legado kompreno kapableco. Roma infanoj ofte ne povas legi, do legante kompreno por antaŭenigi, organizante legadoj en la biblioteko. La ciganoj intelektuloj ĉeestas en ĉiuj areoj de la socio, kulturo kaj politiko egale, ni estas inter ili ŝtatsekretario, advokato, kuracisto, instruisto, inĝeniero. Biblioteko Nia prioritato estas pagita al egalaj ŝancoj por la romao homoj por antaŭenigi kaj faciligi socian integriĝon. Ĉiujare ni organizas bazlernejo kaj mezlernejo Cigana rakontado konkurado, poezio kaj prozo konkurado, ankaŭ, biblioteko uzo kvizojn provas endear la Roma socio dosierujoj. Certigante genra egaleco povas nur esti atingita pozitiva diskriminacio, ĉar la sola maniero ni povas forigi la kultura breĉo. Nia biblioteko ĉiujare ni organizos someraj tendaroj por malfavorataj infanoj legantoj.
La infana biblioteko kunsidoj, ni instruas biblioterápiákon ambaŭ romao kaj ne-romao infanoj esti tolerema, akcepti la alieco de malsamaj kulturoj, religioj, lingvoj, kutimoj kaj tradicioj de diverseco. Nia medio estas grava parto de la kolekto de centoj de libroj haveblaj romao lingvo literaturo, romanoj, volumoj de poezio kaj skribitaj sur la vivo de la ciganoj kaj sociologiaj studoj.
La subregiono estas priskribita en bibliobusz la ciganoj cigana lingvo librojn. En nia biblioteko sub la Intenet Fiesta libera catch-up kursoj kaj trejnado por la labormerkato, kie ankaŭ pritraktas interalie kiel konduti (apero, vesto, pulcritud). Grava tasko por ni alfabetización cifereca konscion de la ciganoj, tiel komputiluzantoj liberaj kursoj organizitaj por ili. Roma artistoj en nia biblioteko senpage donita la ŝancon elmontri. La ekspozicio servas akcepto kaj sukceso socia integriĝo de alieco prezento de minoritataj kulturoj ne estas identaj. Nia biblioteko laboras en pluraj lovári lingvo-parolanta bibliotekisto, helpante al konekti kaj gajni konfidon.
Mi laboras por ekzameno kiel prezidanto dum dek jaroj en la homaj rimedoj Ministerio, kaj mi vidas ke, bedaŭrinde, la malalta sperta diplomiĝintoj imposto, NTR trejnado estas apenaŭ ene de la romao populacio estas sub 10% .- cendo. Adult Education programon ekde 2001 kiel sperta en nia biblioteko organizi liberajn komputilo kursoj por malfavorataj homoj, 3-4 fojojn jare. La ciganoj religio ludas gravan rolon. Multaj kunligis la grandaj preĝejoj. Kvankam la ministroj fari multajn romao spirita eduko, kiu estas laŭdinda, sed bedaŭrinde ne havas la psikologia pedagogia pedagogia kompetenteco kiel la mondaj instruistoj, pro teologiaj edukado nekompleta.
la vivoj de la ciganoj prezentas foton ekspozicio kun la integriĝo de la ciganoj volas helpi. La gastiganto tolerema komunumo, promocias apartigo jam ne ekzistas. Politikistoj diris la husaro-bazita apartigo de romao vivanta en loĝeja kvartalo en la fakto de la loĝejo mem, kvankam mi ofte eliri tie, pro mia laboro, multaj romao kaj ne-romao vivanta tie kiuj estas ankaŭ bona ekzemplo por la aliaj. La lernejo ankaŭ funkcias Huszar denuncis apartigo, la plimulto de loĝantoj petis skribe redoni la lernejo ĉar la infanoj devas iri nun al lernejo. vivi inter la socie marĝenitaj nebone edukitaj kaj malaltaj enspezoj malriĉa loĝejo kondiĉoj de romao ekapero de lernado en edukado povas signifi. Nun ili renovigis la neceson de loĝejo en la Huszar bieno sed bedaŭrinde lelaktak reestigita kaj la kondiĉoj en kiuj ili vivis antaŭ pli apartamentoj. Ili estis prenitaj al la rubo montoj, sed visszatermelődtek malpli ol semajno. La personeco povas esti formitaj, la intenseco povas esti lernitaj.
La libroj povas informi la leganton kun la sociaj normoj, kiuj povas leviĝi kune. El tio ni provas konvinki nin vizitante ciganoj.
La problemo estas ke en la lernejo la instruistoj montros la ĝusta vojo, sed en la posttagmezo la infanoj estos redonita al la familio, kiu anstataŭigas la ones aŭdis en lernejo. Joint okazaĵoj kun manko viŝi la stereotipojn kiuj disvolvis en la lastaj jardekoj. La malaltaj enspezoj, malalta statuso, plejparte por grandaj familioj provos motivi ilin por plua edukado disvastigante la ekzemplo de romao deveno konata popolo. Trejnita konsultistoj helpi tiujn ciganoj de la biblioteko, se ili ne povas navigi la cifereca mondo. La biblioteko kaj-Hungario punkto, do ĉiuj niaj vizitante romao aferoj ŝancon get farita. La dosierujo inkludas informon okazas en kuracado. Vivo-konsiletoj estas aldonitaj al niaj vizitantoj. Romao gajnis la ekzemplo de profesieco. Cigana aŭ ciganoj, kiuj volas rompi el sennombraj talentoj estis malkovritaj kaj pavimis sian karieron. Tia estis la nun fama Pongo Marianna verkisto, kiu nin proponas liberan uzon de la ŝanco por komenci kurson, libro prezento de la organizo. Libro titolo: "Espero mi komprenis - Vivo sur la bieno, vidita de interne." La aŭtoro, ilustrita kun bildoj de lia libro, la libro ĵeti iuj el la pentraĵoj estis ekspoziciitaj. Pongo Marianna libro Laborczi Oras kaj Imre Trencsényi ĵurnalistoj estas montrata en la aŭtora konversacion kun ŝi. La libro detaloj Péter Illyés ni aŭdis legaĵo prezentisto. La spektaklo estas populara kunlaboris Huszar orkestro verkoj de Ferenc Kiss kaj lia bando.
Ni estas dekoj da okupacioj de romao infanoj kaj personeco de bibliotherapy formo. La bibliotherapy uzante rigore, precize elektitaj rakonto aŭ literaturaj verkoj influis recalibrado, ŝanĝoj en mensa sinteno, enkondukante la kondutoj adoptita, levante la infanon alfabetigo nivelo, promociante bona konduto kapablojn, helpante tiel la Roma infana socialigo.
Bona elekto de leganta materialojn utilajn por la traktado, antaŭzorgo kaj personeco evoluo psikologiaj problemoj de la ciganoj infanoj. Legado povas tuŝi infanoj de la Cigana sintenoj, emocioj kaj konduto, ambaŭ kiel lerni pri aliaj specimenoj ol ni travivis hejme.
La literaturo kapablas la plej katarsa indulatelvezetésre, igas min pensi tauxgas por instrui kaj praktiko meti nin en la rolo de la ĉefa karaktero tra mem-scio, do la demandoj estas formulitaj en ni, aŭ ni povas elekti kion ni ricevas por ni mem. La novelo, poemo, rakonto, fablo legado tra aŭdante iliajn konfliktusainkra ankaŭ trovi ekzemplojn. Mi skribis mallongajn rakontojn, rakontoj, historioj doktrino estas tiu celo szolgálják.1 La libro funkcias kiel katalizilo, la celo de nia vivo inmerso en liaj memoroj, asocioj, emociojn kaj dividanta sentoj Settlement Kompreno unlock. Vizitantoj al la biblioteko profesio ciganoj infanoj estas bibliotekisto-instruisto gvidantoj kiuj posedas adekvatan mensa sano kompetenteco kaj bazaj konoj estas bibliotherapy. Elfari ĉi tasko estas esenca por la bonorda pedagogiaj kaj psikologiaj prepariteco, sed la bibliotekistoj povas meti sukcesa ellaboranto terapio, kompreneble, ne estas norma kaj sukceso ol iliaj samuloj en eduka atingo.
Muziko terapio estas uzata, ĉar se la infano estas parola esprimo kaŭzas mensan difekton, balbutas aŭ hiperactiva malordo aŭ aliaj kondutaj luktoj. La zeneterápiában ritmaj taskoj de muzikiloj tamburoj, tintilojn, ksilofono aŭ uzante siajn manojn aplaŭdo, krei harmonion, la gxojon de fari muzikon kune. La muziko terapio, arto terapio, la ciganoj infanoj specialan personecon helpi formon. Muziko saĝa kaj la rolo de Tanya Talk estas decida ĉar eĉ la plej malgrandan congraciarse kun la dosierujo en ludema maniero, do ĝi poste vizitas la bibliotekon de filoj. Progresinta muziko biblioteko popularigi kulturo okazaĵoj ankaŭ.
Mi pensas kaj mi povas vidi ke dum la kunsidoj de emocia influo de ciganoj infanoj, kiuj rezultigas pozitivan efikon, kiel laika terapiisto aŭ psikologo. La komuna ludo solvas kaj iĝas felszabadulttá de romao infanoj.
ekzistas neniu apartigo en la biblioteko, ĉiuj estas valoraj al ni. La deturnitaj konduto estas bone manipulita de tiuj metodoj. Arto terapio, ekzemple uzante la desegno esprimas la infana kaŝita angoroj, timoj fobioj. La hiperactividad de movado solvebla terapia ludiloj. La emocia, mensa, socia kaj kogna areoj, la ŝanĝo okazas en tempo kiam la profesia bibliotekisto pedagogiaj kaj psikologiaj bone edukita kaj kondukante la profesio. Rekonita de restariganta difektita funkcio aŭ antaŭzorgo, antaŭzorgo kaj rehabilitación, adoptitaj infanoj pli bona kvalito de vivo. profesia superrigardo de terapioj devus esti direktitaj al (terapiistoj) psikologoj kiuj havas la taŭgan profesian ekzamenon kaj profesia sperto. La literaturo terapio kunsidoj tre alta efikeco povas esti aplikita al adoleskantoj kiuj sentas ignorita, ili estas solaj en la procezo de igi plenaĝaj. La cigana infanojn gajni sperton en la konektoj kaj la malfacileco de beleco, personecigita atenton kaj pozitiva sperto de zorgo por la alia, kaj la graveco de respekto. Solvebla en la terapio de angoro, paciencon, toleremon, empatía terapio instruas ilin sen ia ajn devigo. Liaj problemoj estas #supri kaj kunlernantoj, kaj renkonti diversajn solvo alternativoj, ĉu ĝi estas tiu de literatura heroo konduto estas kontrolataj, taksitaj. La literaturaj verkoj de elektanta decida kriterio en elektanta la karakterizaĵoj de la aĝoklaso Problemoj rakontoj kaj iliajn bonajn kibonthatósága, kiel plenkreskulo-infano rilatoj, kreskante, amo, lernanta komunumo integriĝo, amikeco, vizio, sociaj atendoj, valoroj, celoj ktp ... . Certigi daŭran motivación aliaj art-terapio areo estas en loko vi povas atingi kunsido en la biblioteko por ke verko, grupo, problemo konvene, inkluzive dramo pedagogio ludoj, desegnado, ludante muzikon kune, situacian ludoj, artoj kaj metioj taskoj. Verkisto-leganto kunvenoj organizitaj tiel popularigi la verkojn de romao verkistoj kaj poetoj. La prioritato estas por ni ciganoj verkistoj, poetoj kolekto de liaj verkoj, kiel ekzemple Ratko kolekto. Dum la okupacio de romao infanoj kiel literaturaj verkoj informi vin ke vi verkistoj de romao origino, poetoj verkis tiel ekkoni lia kulturo kaj plifortigi sian identecon, tiel ke novaj spertoj estas riĉigitaj kaj stimuli ilin al legi, de procesante la verkoj ne estas "lernejo analiza maniero" okazas, sed en la formo de libera diskuto en grupo kie ĉiu atendas la recenzojn, ĉar ĉiuj homoj estas gravaj por la komunumo.
Ni povas formi tra la malgranda rakontoj. La rakonto terapio de ĉiuj aĝoj, en ĉiuj situacioj de vivo kaj uzo, ĉiuj aĝoj povas tuŝi ferakonto, kiel infano, adoleskanto, aŭ juna plenkreskulo. La fabuláknak havas teruran povon kaj povas vere helpi vin nur devi trovi ĉirkaŭ vivigi situacio kaj individuan rakonton, kaj se vi havas, vi komencas scivoli resanigo kaj formanta la personeco.
La sorto de la ciganoj, en niaj manoj, ĝi estas nobla tasko, kiu estas grava respondeco kaj malfacila tasko, kiu devas esti efektivigita konscience kaj noble. Tiu tasko povas nur konvene preparita humanista edukistoj kaj bibliotekistoj estas edukita, inteligenta, tolerema kaj taŭga empática kapabloj povas renkonti kune. La marginación kaj ekskludo kiel rezulto de la kreado de socio sub socio havas siajn proprajn leĝojn de tiu subkulturo. Socia kohereco ne eblis establi ke la ciganoj socio disigas sin rasa kaj socia fono.
inter la ciganoj loĝantaro demografiaj karakterizaĵoj (multaj infanoj, kelkaj maljunuloj, duona aĝo estas junaj) hodiaŭ mizero kaj malavantaĝoj estas kvalite kaj kvante reprodukti rapide disetendiĝis. Konsiderante la aktualan situacion de atendi ke en la proksimaj jardekoj, demografiaj tendencoj estis la socia agregaĵo indikiloj ankaŭ signife kaj povas negative tuŝitaj, pro tio ke, laŭ taksoj en 2015, la ciganoj 800.000 kaj la pezo de la hungara loĝantaro estas 8% de rimedoj, kiu povas atingi unu milionon sekva jaro ankaŭ. Do la respondeco estas grandegaj. Novaj generacioj ankoraŭ ne povas fidi la edukado de romao gepatroj tute, sed ni esperas ke ili eduki la sekvanta generacio jam kreskis dum tiuj ciganoj, kiuj nun kion ni formas. Kuraĝige, la St. Athanasius greka katolika Theological College teologion profesoro, fakultato asociita kun piloj Hussar de junulo kies personeco estas akceptita, ĉar ĝi vivas en areo residencial por jardekoj.
Estus grava fari via popolo venas de malproksime efektivigis la ciganoj edukado de junularo, sed ankaŭ aŭtentika persono kiu ricevis el tiu medio, aŭ kie ili vivas hodiaŭ. Judith Szabóné Dr. Karman romológus kaj edukado sociologo estonta sorto de la ciganoj estas ne nur plimulto akcepto fervoro, la ordo de la lando reakiro de la ekonomia fellendülésétől, sed la romao / ciganoj kunlaboron ankaŭ dependas, kaj ĉe tiu punkto ne estus respondeco de la ciganoj gvidantoj ne.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése