La lernejo biblioteko misio eduki la leviĝanta generacioj de
legantoj. La instruplano por lokaj lernejoj egalante la, promocii kulturevoluo
de lernantoj. La lernejo havas specialan rolon por bibliotekistoj, ĉar ili
estas levitaj de legantoj de la estonteco, estas ankaŭ honoro kaj grandega
respondeco. La lernejo estas membro de iratkozással ĉiuj en la lerneja
biblioteko. Antaŭ tiu tempo, la homo estas jam konata kun la biblioteko, same
kiel infanĝardeno iris al la biblioteko okupoj. Krom instrui la libro kaj
biblioteko uzo, la legadoj personecigita rekomendo estas grava tasko ĉar la
infanoj konas la cirkonstancojn, oni povas bone trovi la librojn kiuj interesas
ilin, ke servi lia disvolviĝo. Estos la estonteco, kiel la lernejo hodiaŭ.
La libro estas
testamento de unu generacio al alia, la sperta konsilo de via vivo ekde juna.
Diodoro kuracilo por la animo de Kosztolányi spiritan manaon alvokoj, laŭ
Cicerono viro sen libroj estas kiel korpo sen animo. La libro por infanoj estas
ŝlosilo por kompreni la mondon, sen ĝi ne povas ekzisti aktivaj membroj de
socio. La infano kiu legas multe kaj konscie, adapti la trezoroj trovitaj en
libroj, kaj kiel kultura ĉefurbo por vivdaŭro. Povi pensi memstare kaj por
fini, la infano devus esti familiara kun la pensado de aliaj, pensoj kaj
konkludoj.
Estas eraro
pensi, ke la legantoj de la instruado en la lernejo aŭ en infanĝardeno
komenciĝas. La infano vivo estas decidita kelkajn jarojn post lia naskiĝo, tra
la rezultan emociojn, kaj tio tuŝas la resto de lia vivo, do estas komprenebla
ke ne gravas ĉu literaturo aŭ "oficejo Lom" ni donu en la manojn de
infanoj. Premier zorge de la legantoj edukon ĉar mem gepatroj kiuj ne unuavice
kun stimuli leganta vian infanon kiu montras ekzemplon de legado kaj libroj
ami, honoro, sed la fakto ke ni havas denaske diras kaj veki la infano imago
kaj veki tenita de la fabelo libroj. infano imago estas kiel metronome ..
simple starti kaj infana spirito komencas ŝvebi gepatra ŝablonoj, gepatroj
legantaro kaj kultura statuso aŭ familia sinteno ĝenerale al legado, decida
gepatroj kompetenteco de la legantoj edukado povas ne sufiĉi diri fundamente
grava tasko de la patro. la kapablo endear la libron al la infanoj. la komuna
legado kaj diskuto de la enhavo de la libro kiel programo aŭ familio vizito al
la biblioteko helpas la legantojn eksedziĝo. La intenca elekto de libroj, la
ĝusta elekto estas grava por postulema kaj estetike plaĉa legado kulturo
disvastigo. antaŭenigi la evoluon de infanoj kun la scio kaj ricxiga travivaĵoj
plejparte atingita per la legado. Parolante pri, vortprovizo disvolviĝo
vocxlegis provokante intereso, viva rászoktatással disvolvi regula legado kaj
prepara trejnado en la lernejo mem biblioteko aŭ eĉ la kreo de la infano,
instigo por inspiri la resto de lia vivo.
Kio scio,
kapabloj, saĝo kaj emocio kaŝante inter la linioj! Libro ne radikale ŝanĝi al
infano vivo, sed sufiĉa kvanto kaj kvalito de la libro povis disvolvi kaj
adapto de plasto personeco. Ĉiu libro pligrandigas la infana scion pri la mondo
en kiu ili vivas. Grava tasko, por instrui infanojn por legi kompetente, ĉar
tiuj, kiuj povas nur legi, sed ne scias kion vi legis ne tre malsama de la
analfabétától. La akiraĵo de konoj estas esencaj por denove kaj denove aperas
en infanaj vivoj kiel plenkreskuloj en la laboro kaj en aliaj areoj de la vivo.
La literaturaj verkoj en granda parto en formo de la infana personeco,
sentiveco, moralaj devigoj konstrui, socializar, farante ilin saĝa homo. La
infanoj lernas la libroj de kompato, empatía, bonkorecon, honesteco kaj decencia.La
libro estas speciala povo kiu malfermis liajn pordojn en partoj de la mondo por
jarcentoj kaj larĝe, sed derivas la interna mondo de infano animo. La socia
celo de legado, evoluigi kaj adapti la kulturan kvaliton de publika eduko, sed
bedaŭrinde por jardekoj reduktis la tempon foruzis sur legado kaj pliigi la
numeron de funkciaj analfabetoj kaj malfacile legi. La kulturaj valoroj, normoj
kaj mediacio en lernejoj sur leganta motivación estas de strategia graveco. La
leganto legas orientita evoluo kuraĝigas legi kion okazas apud endear tralegado
edukado kaj informado. Studentoj ne nur lernas pri lerneje bibliotekoj
malfermita per la legado ŝancojn, sed ni faras ĝin ebla por infanoj dividi
iliajn legado spertoj reciproke siajn spertojn. Ami legadon teatraĵo grava rolo
en adición al la familio, infanĝardenoj, lernejoj, bibliotekoj, la patro, la
instruisto, la instruisto, la bibliotekistino, kunigos fortojn en batalado por
infana personeco evoluo de plasto.
La modo ideoj
kreitaj oritaĵo mensa astray povas preni la infanoj, sed la libroj de etikaj
normoj de sana valoroj konstru personeco. Tra legado kaj lernanta ŝancojn estas
malfermanta supre antaŭ la infanoj ke ĉiuj iliaj vivoj, ilia vivkvalito signife
tuŝitaj. Plenkreskuloj legis unu loko estas multe pli facila ĉar vi povas
komuniki pli facile. Sanaj plenkreskuloj havos sanan infanoj estas same utilaj
membroj de la socio povas esti nur se ĝi konstruas sian propran kulturan
valorojn.
Legado estas
grava penado por socie malfavorataj. Ĉiu infano senigita kiu ne povas subteni
la ritmon kun liaj kompanoj de la sama aĝo. Ne nur estas malriĉeco, socia
malavantaĝo estas senso, ekzistas malavantaĝoj kiel rezulto de eksternorma
disvolviĝo de lia personeco, ĉar asocial gepatroj eduki ilin vivantaj vivoj karakterizita
de ebenaĵo aŭ mensa malriĉa medio. Personoj kun malkapabloj uzi la bibliotekon,
bibliotekoj, kaj alirebleco transporti la biblioteko kaj informa renkonto
seriozaj malfacilaĵoj eĉ hodiaŭ. Tamen, multaj törekvésről povas ordigi la
kreado de egalaj ŝancoj. La ne senperspektiva infanoj kiel ebla parolado
programaro uzante la enhavo de la TTT-librojn por ekkoni, kaj ekzistas nun
multaj audio libroj por legi aŭ havi aliron al.
Akiri la ĉiutaga
tasko de legado kaj fariĝis kutimo kaj signifoplena, havigante kvalito
entretenimiento por la infanoj, ni devas krei egalan ŝancon uzi la bibliotekon
same. por malfavorataj infanoj sukcesi en la vivo, la biblioteko, la justeco
estas esenca ilo. La legado estas parto de normala vivo, nur adapti al la konduto
de la individuo, se vi havas familion ricevas la specimeno kaj motivado, kiu
estas la natura necesaĵoj de vivo, ne kiel limigo por amuzo kaj malstreĉiĝo ilo
por kreskigado legado.
Ĉiu aĝgrupo havas
malsamajn manierojn tusxi sxin atingi ekstere kaj gajni la plezuron de legado,
ekde individuajn trajtojn, liaj interesoj kaj siaj specialaj bezonoj estas
malsamaj. Tiajn aferojn devus serĉi, kion malhelpas la infano zorgo, eble pli
esploro estas preta por ĝi. La lernejo bibliotekisto kaj informo por altiri
atenton, empatio, emocia sentiveco kaj toleremon de pozitiva efiko sur infanoj
vizitantaj la bibliotekon, sed netaŭga konduto kiu povas ĉiam lamentas la
infanoj, same kiel vico de legado. konservi kaj subteni la tradicia kulto de
legado tre penado vi volas la bibliotekisto socio. La legantoj edukado
komenciĝas en infanaĝo, tiel publikaj bibliotekoj, speciala atento estas pagita
al la familio institucio en preskaŭ ĉiuj landoj de la mondo.La bibliotekistoj
mem ne povas solvi la taskojn de instruado legantoj, sed legantoj estus
neimageble sen edukado bibliotekoj. La lernejo bibliotekoj forte emfazis en la
malfono de novaj libroj kiuj konscion, altiri la okulon, por legi inspiri
intereson en la temo scivola infanoj. La sama situacio lasis la tabloj kun
libroj: kion iu jam legis, eble interesos ankaŭ por la aliaj. Estas grave esti
freŝa la reveno de libroj garditaj en loko kie studentoj rajtas rigardi ilin.
La iskolaikönyvtárakban librojn helpi infanojn lerni pri la mondo ĉirkaŭanta
kuntekston ludema maniero. Legante la efekto de la edukado ĉiutage povas
detekti. akiri novajn konojn estas neimageble sen la aktiva legado. Kritika
pensado kaj orientiĝo, disvolviĝo de vortprovizo kaj esprima kapablo,
elstarigante la esenco kapabloj povas vagi tra la legado. Infanoj kaj
plenkreskuloj povos asocii, sintezi kaj evoluigi siajn proprajn moralajn
valorojn surbaze de legado literaturaj verkoj. Per la scio de leksika scio
gravigi kaj li iĝas pli kaj pli klara. Se vi estus en akordo kun la kerno
legado, infanoj estas bonvenaj en la lerneja biblioteko plonĝado, multe helpi
prepari lecionojn, konstante riĉigis kolektante scio avantaĝon super iliaj
samuloj estas malpli interesita en la akiraĵo de libroj kaj biblioteko uzo.
Rapide montrata kritika pensado, kaj la bando kapablo pensi en tiuj infanoj
kiuj legis multe. Tra la legado ili kapablas mem-scio kolekto kaj pretigo de
kompleksa informo trovita. Pli ofte ol ne, la problemo formulado, sed ankaŭ la
dekstra alproksimiĝo al la problemo estas krita, kiu estas kutime bazita sur
sperta legado. La pli libroj ili lernas, des pli vi rimarkas la rilaton, kaj
tiam trae al sukceso estos eĉ pli proksima rilato kun libroj kaj legado. Kiuj
havis infanoj estis malgrandaj kutatókká, ili malkovras la ĝojon de legado,
rimarkas ke ilia scio devus legi multajn, krom amaso de kapabloj por ebli
elektitaj, nur por stoki gravajn kaj koncernajn informojn. Kun tio en infanaĝo
lerni dum jaroj, kritika pensado, rezonado, ne nur kun sia scio, ilia kulturo
prosperas, sed ankaŭ havos fidon. Legado faras min realigi la subtilecoj de
lingvo, kaj contra indiko kontraŭ ses aŭ legante aparta pasio evoluigas
informoj kaj libro malsato, ĝi havas pozitivan efikon sur la evoluo de la
individuo. La viro kiu ne legas librojn, apenaŭ diferencas de la kiu ne povas
legi. La temploj de kulturo en sennombraj trezoroj estas niaj infanoj.
plibonigi la kvaliton de publika eduko, determinante la rimedoj de akirado scio
kaj civilizita entretenimiento estas certe la legado restas tre longe.
Ni vivas en mondo
kie, psikosomataj malsanoj, kreskantaj nombroj aperas inter la infanoj. La
psikologiaj vundoj resanigi multe pli malfacila tasko, ol la fizikaj suferoj.
La animo resanigo elfaris psikologoj, sed antaŭzorgo estas la tasko de
edukistoj kaj bibliotekistoj. Akcelis ĉirkaŭ la mondo, pli kaj pli streso,
agado angoro, deziro renkonti kun seniluziiĝo kaj agonio, angoro konflikto kun
gepatroj instruistoj kaj kunstudantoj. Profeta virinoj kaj depresio, fobioj kaj
amo postulo kaj manko de amo disvolvas malrapide. Ĉe la alia fino de la kompenso,
agresema ofenda konduto kaj mensa sintenoj formado. La infana personeco formado
dekduo aŭ ocupacional terapio malbela vorto uzi, okupacio aŭ ajna pli bonsorta
laŭ biblioteko horoj aŭ videoludado uzo.La bibliotherapy estas interfaka
terapia metodo kiu gepatroj povas praktiki dum la instinkta kaj tamen
gyermeknevelésük kelkfoje sukcese. uzante rigore, precize elektitaj rakonto aŭ
literaturaj verkoj povas influi per la profesia áthangolni ŝanĝo en mensa
sinteno, enkondukante la kondutoj, levante la alfabeteco nivelo de filoj por
promocii la ĝusta konduto mastrado akceptis, helpante la infano poste
socializada, sed tiu ili servas la muziko terapio, arto terapio ankaŭ. Bona
elekto de leganta materialojn utilajn por la traktado, antaŭzorgo kaj persona
disvolviĝo de ambaŭ la infano psikologiaj problemoj. La legado povas tuŝi la
infano sintenoj, emocioj kaj kondutoj, ĝi stimulas imago kaj inspiras agon. La
literaturo estas en la plej bona de katarsa indulatelvezetésre, igas min
pensi tauxgas por instrui kaj praktiki kiu metis nin en la ĉefrolulo rolon tra
mem-scio, disvolvi empatía kaj toleremo kaj la demandoj estas formulitaj en ĝi,
vi ricevas respondon vi donas al la literaturaj verkoj. konfliktusainkra
propraj ekzemploj povas troviĝi tra la novelo, poemo, rakonto, fabelo. A
realisma autoconocimiento kaj önképviseleten bazita komunikado kaj honesteco,
sincereco, konflikto detekto kaj rezolucio faciligas interagado. La libro
funkcias kiel katalizilo, la celo de nia vivo inmerso en liaj memoroj, asocioj,
emocioj kaj dividi sentojn Settlement Kompreno unlock. Dum la kunsidoj de
emociaj influoj la infano, kiu rezultigas pozitivaj efektoj, la ellaboranto
bibliotherapy bona servi la evoluo de mem-konscio, kaj servas la individua
normala disvolviĝo. Pensado instigas infano vidi sian propran situacion
realisme kaj trovi alternativajn solvojn al la problemo. La terapiisto por
empatio kaj emocia sentiveco kaj toleremo devus sufiĉi por malfermi la pordojn
de la animo, ke ne sufiĉas konscion de socia sentiveco helpas posicionar la
infano povas imagi sin kaj akiri helpon. La komuna ludo solvas kaj iĝas
felszabadulttá la infano. La zeneterápiában ritmaj taskoj de muzikiloj
tamburoj, tintilojn, ksilofono aŭ uzante siajn manojn aplaŭdo, kreita en
harmonio kun la ĝojo de fari muzikon. La deturnitaj konduto kaj rekoni kaj esti
traktitaj tiel bone. La művészetterápiában ekzemple, al la acompañantes
desegnoj esprimi la infana kaŝita angoroj, timoj kaj fobioj. La hiperactividad
de movado solvebla terapia ludiloj. Se emocia, mensa, socia kaj kogna areoj, la
ŝanĝo okazas samtempe, la bibliotekisto profesion bone kondukis. Rekonis
damaĝita restarigi funkcio, malhelpi aŭ promocii tra antaŭzorgo,
rehabilitación, infanoj vivi pli bonan kvaliton de vivo. La profesia
superrigardo de kompleksa terapioj devus esti direktitaj al (terapiistoj)
specialigitaj psikologoj kiuj havas la taŭgan profesian ekzamenon kaj profesia
sperto. La literaturo terapio kunsidoj tre alta efikeco povas esti aplikita al
adoleskantoj kiuj sentas ignorita, ili estas solaj en la procezo de igi
plenaĝaj. La infanoj spertiĝi komunikado malfacilaĵoj kaj beleco, personecigita
atenton kaj pozitiva sperto de zorgo por la alia, kaj la graveco de respekto.
Solvebla en la terapio de angoro, paciencon, toleremon, empatía instruas ilin
sen ia okupo forto. Liaj problemoj estas #supri kaj kunlernantoj, kaj renkonti
diversajn solvo alternativoj, ĉu ĝi estas tiu de literatura heroo konduto estas
kontrolataj, taksitaj. La literaturaj verkoj de elektanta decida kriterio en
elektanta la karakterizaĵoj de la aĝoklaso Problemoj rakontoj kaj iliajn bonajn
kibonthatósága, kiel plenkreskulo-infano rilatoj, kreskante, amo, lernanta
komunumo integriĝo, amikeco, vizio, sociaj atendoj, valoroj kaj celoj.La aliaj
motivación por daŭranta arto terapio areo povas meti vi povas akiri en kunsido
en la lerneja biblioteko, la aparta planto, grupo, problemo konvene, inkluzive
dramo pedagogio ludoj, desegnado, ludante muzikon kune, situacian ludoj, artoj
kaj metioj taskoj. Neniu fina konsidero al la dungado en la infanaj literaturaj
verkoj informi vin ke ne estas integra parto de la lerneja kursaro, kaj novajn
spertojn estas riĉigitaj kaj stimuli ilin al legi, de procesante la verkoj ne
"lernejo analiza maniero" okazas, sed libera kiel konversacio en grupo
kie ĉiu atendas la recenzojn, ĉar ĉiuj homoj estas gravaj por la komunumo.
Ni povas formi
tra la malgranda rakontoj. La rakonto terapio de ĉiuj aĝoj, en ĉiuj situacioj
de vivo kaj uzo, ĉiuj aĝoj povas tuŝi ferakonto, kiel infano, adoleskanto, juna
plenkreskulo. La fabuláknak havas teruran povon kaj povas vere helpi vin nur
devi trovi ĉirkaŭ vivigi situacio kaj individuan rakonton, kaj se vi havas, vi
komencas scivoli resanigo kaj formanta la personeco. Tamen, la persono farante
grandegan respondecon. La literaturaj verkoj de simplaj ĉiutagaj rakontoj kaj
doni paŭzo kapti la infanoj kaj paroli pri li kiel individuo povas servi la
evoluon de vortprovizo. La parola manifestiĝo de la individua personeco aperas
malrapide kaj la senhelpaj funebron ŝanĝo en serĉo solvo por konversacio. La
aktoroj alporti siajn proprajn desegno surfaco propraĵoj de nia identigo kun la
aktoroj. La planto vivo situacioj trovas sian propran kulminaĵoj
konfliktusainkra. La libroj eble redukti la izolado de la individuo, pri siajn
problemojn, paroli pri siaj problemoj estas nekonata, ĉar ĝi estas konsiderita
malforto, sed la libro industrio ludantoj malstreĉis parolante dum alporti
siajn proprajn malfacilaĵojn. La artoj kaj metioj, poezio, fablo aŭ fabelo por
pripensi pli produktiva kreado instigoj, dum la literatura profesioj akceptema
inkludo. dividi liajn sentojn levigxu, pensoj, alportante tekstmesaĝo al siaj
opinioj kaj personaj spertoj, liaj memoroj dum leganta rakonton. La nombro de
infanoj suferas psikologiajn problemojn kreskas, la magányosodás kaj inercio
virino kun multaj infanoj havas mensajn anomaliojn ne kaŭzas fizikaj simptomoj
estos ĝis irritable senpacienca, kiu surfaco en homaj rilatoj. Rilatoj, rilatoj
ene de la familio infano monoparental rilaton. La aimlessness de la nuna sesio
aŭ en ies perdo povas esti nesuperebla ŝarĝon por la infano. La ŝlosilo celo
estas la evoluo de mem-konscio kaj helpanta diversaj komunikado kaj individua
kvalito de vivo perfektiĝo subteno kapablojn, evoluigi kapablojn por
plifortigi. Bibliotekisto de kulturo en la templo de literaturo estas riĉa
repertuaro selektita por la laboro, kiun konatiĝis kun la potencialo por ekkoni
la personecon de nia sekretojn meti sur la surfaco.Korpigi la sperto nivelo de
kompreno kaj traktado de la verkoj okazas, ni sentas kun la potenco de komuna
sperto: individuo povas elkovi neatenditaj komprenoj dum la diskuto. Tiuj
verkoj faras min pensi krom la estetikaj valoroj kaj teni supren spegulon al
ni, kiuj povas ekkoni la realan mem. La konversacio nerimarkeble tuŝas pli
fajsúlyosabb personaj problemoj pliigis internaj streĉiĝoj kaj solvas en la
konversacio, kaj spirite pli forta, freŝa korpo reveni al lernejo horoj aŭ
labortagoj. La arkaika fablojn kuraĝigi komuna ago pro homaro la plej granda
fonto de energio en fantazio, ĉar la krea imagpovo ni ŝanĝi ĉirkaŭ la mondo.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése