2017. március 12., vasárnap

La socia rolo de lernejaj bibliotekoj en la XXI. jarcento

La lernejo biblioteko misio eduki la leviĝanta generacioj de legantoj. La instruplano por lokaj lernejoj egalante la, promocii kulturevoluo de lernantoj. La lernejo havas specialan rolon por bibliotekistoj, ĉar ili estas levitaj de legantoj de la estonteco, estas ankaŭ honoro kaj grandega respondeco. La lernejo estas membro de iratkozással ĉiuj en la lerneja biblioteko. Antaŭ tiu tempo, la homo estas jam konata kun la biblioteko, same kiel infanĝardeno iris al la biblioteko okupoj. Krom instrui la libro kaj biblioteko uzo, la legadoj personecigita rekomendo estas grava tasko ĉar la infanoj konas la cirkonstancojn, oni povas bone trovi la librojn kiuj interesas ilin, ke servi lia disvolviĝo. Estos la estonteco, kiel la lernejo hodiaŭ.
     La libro estas testamento de unu generacio al alia, la sperta konsilo de via vivo ekde juna. Diodoro kuracilo por la animo de Kosztolányi spiritan manaon alvokoj, laŭ Cicerono viro sen libroj estas kiel korpo sen animo. La libro por infanoj estas ŝlosilo por kompreni la mondon, sen ĝi ne povas ekzisti aktivaj membroj de socio. La infano kiu legas multe kaj konscie, adapti la trezoroj trovitaj en libroj, kaj kiel kultura ĉefurbo por vivdaŭro. Povi pensi memstare kaj por fini, la infano devus esti familiara kun la pensado de aliaj, pensoj kaj konkludoj.
     Estas eraro pensi, ke la legantoj de la instruado en la lernejo aŭ en infanĝardeno komenciĝas. La infano vivo estas decidita kelkajn jarojn post lia naskiĝo, tra la rezultan emociojn, kaj tio tuŝas la resto de lia vivo, do estas komprenebla ke ne gravas ĉu literaturo aŭ "oficejo Lom" ni donu en la manojn de infanoj. Premier zorge de la legantoj edukon ĉar mem gepatroj kiuj ne unuavice kun stimuli leganta vian infanon kiu montras ekzemplon de legado kaj libroj ami, honoro, sed la fakto ke ni havas denaske diras kaj veki la infano imago kaj veki tenita de la fabelo libroj. infano imago estas kiel metronome .. simple starti kaj infana spirito komencas ŝvebi gepatra ŝablonoj, gepatroj legantaro kaj kultura statuso aŭ familia sinteno ĝenerale al legado, decida gepatroj kompetenteco de la legantoj edukado povas ne sufiĉi diri fundamente grava tasko de la patro. la kapablo endear la libron al la infanoj. la komuna legado kaj diskuto de la enhavo de la libro kiel programo aŭ familio vizito al la biblioteko helpas la legantojn eksedziĝo. La intenca elekto de libroj, la ĝusta elekto estas grava por postulema kaj estetike plaĉa legado kulturo disvastigo. antaŭenigi la evoluon de infanoj kun la scio kaj ricxiga travivaĵoj plejparte atingita per la legado. Parolante pri, vortprovizo disvolviĝo vocxlegis provokante intereso, viva rászoktatással disvolvi regula legado kaj prepara trejnado en la lernejo mem biblioteko aŭ eĉ la kreo de la infano, instigo por inspiri la resto de lia vivo.
     Kio scio, kapabloj, saĝo kaj emocio kaŝante inter la linioj! Libro ne radikale ŝanĝi al infano vivo, sed sufiĉa kvanto kaj kvalito de la libro povis disvolvi kaj adapto de plasto personeco. Ĉiu libro pligrandigas la infana scion pri la mondo en kiu ili vivas. Grava tasko, por instrui infanojn por legi kompetente, ĉar tiuj, kiuj povas nur legi, sed ne scias kion vi legis ne tre malsama de la analfabétától. La akiraĵo de konoj estas esencaj por denove kaj denove aperas en infanaj vivoj kiel plenkreskuloj en la laboro kaj en aliaj areoj de la vivo. La literaturaj verkoj en granda parto en formo de la infana personeco, sentiveco, moralaj devigoj konstrui, socializar, farante ilin saĝa homo. La infanoj lernas la libroj de kompato, empatía, bonkorecon, honesteco kaj decencia.La libro estas speciala povo kiu malfermis liajn pordojn en partoj de la mondo por jarcentoj kaj larĝe, sed derivas la interna mondo de infano animo. La socia celo de legado, evoluigi kaj adapti la kulturan kvaliton de publika eduko, sed bedaŭrinde por jardekoj reduktis la tempon foruzis sur legado kaj pliigi la numeron de funkciaj analfabetoj kaj malfacile legi. La kulturaj valoroj, normoj kaj mediacio en lernejoj sur leganta motivación estas de strategia graveco. La leganto legas orientita evoluo kuraĝigas legi kion okazas apud endear tralegado edukado kaj informado. Studentoj ne nur lernas pri lerneje bibliotekoj malfermita per la legado ŝancojn, sed ni faras ĝin ebla por infanoj dividi iliajn legado spertoj reciproke siajn spertojn. Ami legadon teatraĵo grava rolo en adición al la familio, infanĝardenoj, lernejoj, bibliotekoj, la patro, la instruisto, la instruisto, la bibliotekistino, kunigos fortojn en batalado por infana personeco evoluo de plasto.
     La modo ideoj kreitaj oritaĵo mensa astray povas preni la infanoj, sed la libroj de etikaj normoj de sana valoroj konstru personeco. Tra legado kaj lernanta ŝancojn estas malfermanta supre antaŭ la infanoj ke ĉiuj iliaj vivoj, ilia vivkvalito signife tuŝitaj. Plenkreskuloj legis unu loko estas multe pli facila ĉar vi povas komuniki pli facile. Sanaj plenkreskuloj havos sanan infanoj estas same utilaj membroj de la socio povas esti nur se ĝi konstruas sian propran kulturan valorojn.
     Legado estas grava penado por socie malfavorataj. Ĉiu infano senigita kiu ne povas subteni la ritmon kun liaj kompanoj de la sama aĝo. Ne nur estas malriĉeco, socia malavantaĝo estas senso, ekzistas malavantaĝoj kiel rezulto de eksternorma disvolviĝo de lia personeco, ĉar asocial gepatroj eduki ilin vivantaj vivoj karakterizita de ebenaĵo aŭ mensa malriĉa medio. Personoj kun malkapabloj uzi la bibliotekon, bibliotekoj, kaj alirebleco transporti la biblioteko kaj informa renkonto seriozaj malfacilaĵoj eĉ hodiaŭ. Tamen, multaj törekvésről povas ordigi la kreado de egalaj ŝancoj. La ne senperspektiva infanoj kiel ebla parolado programaro uzante la enhavo de la TTT-librojn por ekkoni, kaj ekzistas nun multaj audio libroj por legi aŭ havi aliron al.
     Akiri la ĉiutaga tasko de legado kaj fariĝis kutimo kaj signifoplena, havigante kvalito entretenimiento por la infanoj, ni devas krei egalan ŝancon uzi la bibliotekon same. por malfavorataj infanoj sukcesi en la vivo, la biblioteko, la justeco estas esenca ilo. La legado estas parto de normala vivo, nur adapti al la konduto de la individuo, se vi havas familion ricevas la specimeno kaj motivado, kiu estas la natura necesaĵoj de vivo, ne kiel limigo por amuzo kaj malstreĉiĝo ilo por kreskigado legado.
     Ĉiu aĝgrupo havas malsamajn manierojn tusxi sxin atingi ekstere kaj gajni la plezuron de legado, ekde individuajn trajtojn, liaj interesoj kaj siaj specialaj bezonoj estas malsamaj. Tiajn aferojn devus serĉi, kion malhelpas la infano zorgo, eble pli esploro estas preta por ĝi. La lernejo bibliotekisto kaj informo por altiri atenton, empatio, emocia sentiveco kaj toleremon de pozitiva efiko sur infanoj vizitantaj la bibliotekon, sed netaŭga konduto kiu povas ĉiam lamentas la infanoj, same kiel vico de legado. konservi kaj subteni la tradicia kulto de legado tre penado vi volas la bibliotekisto socio. La legantoj edukado komenciĝas en infanaĝo, tiel publikaj bibliotekoj, speciala atento estas pagita al la familio institucio en preskaŭ ĉiuj landoj de la mondo.La bibliotekistoj mem ne povas solvi la taskojn de instruado legantoj, sed legantoj estus neimageble sen edukado bibliotekoj. La lernejo bibliotekoj forte emfazis en la malfono de novaj libroj kiuj konscion, altiri la okulon, por legi inspiri intereson en la temo scivola infanoj. La sama situacio lasis la tabloj kun libroj: kion iu jam legis, eble interesos ankaŭ por la aliaj. Estas grave esti freŝa la reveno de libroj garditaj en loko kie studentoj rajtas rigardi ilin. La iskolaikönyvtárakban librojn helpi infanojn lerni pri la mondo ĉirkaŭanta kuntekston ludema maniero. Legante la efekto de la edukado ĉiutage povas detekti. akiri novajn konojn estas neimageble sen la aktiva legado. Kritika pensado kaj orientiĝo, disvolviĝo de vortprovizo kaj esprima kapablo, elstarigante la esenco kapabloj povas vagi tra la legado. Infanoj kaj plenkreskuloj povos asocii, sintezi kaj evoluigi siajn proprajn moralajn valorojn surbaze de legado literaturaj verkoj. Per la scio de leksika scio gravigi kaj li iĝas pli kaj pli klara. Se vi estus en akordo kun la kerno legado, infanoj estas bonvenaj en la lerneja biblioteko plonĝado, multe helpi prepari lecionojn, konstante riĉigis kolektante scio avantaĝon super iliaj samuloj estas malpli interesita en la akiraĵo de libroj kaj biblioteko uzo. Rapide montrata kritika pensado, kaj la bando kapablo pensi en tiuj infanoj kiuj legis multe. Tra la legado ili kapablas mem-scio kolekto kaj pretigo de kompleksa informo trovita. Pli ofte ol ne, la problemo formulado, sed ankaŭ la dekstra alproksimiĝo al la problemo estas krita, kiu estas kutime bazita sur sperta legado. La pli libroj ili lernas, des pli vi rimarkas la rilaton, kaj tiam trae al sukceso estos eĉ pli proksima rilato kun libroj kaj legado. Kiuj havis infanoj estis malgrandaj kutatókká, ili malkovras la ĝojon de legado, rimarkas ke ilia scio devus legi multajn, krom amaso de kapabloj por ebli elektitaj, nur por stoki gravajn kaj koncernajn informojn. Kun tio en infanaĝo lerni dum jaroj, kritika pensado, rezonado, ne nur kun sia scio, ilia kulturo prosperas, sed ankaŭ havos fidon. Legado faras min realigi la subtilecoj de lingvo, kaj contra indiko kontraŭ ses aŭ legante aparta pasio evoluigas informoj kaj libro malsato, ĝi havas pozitivan efikon sur la evoluo de la individuo. La viro kiu ne legas librojn, apenaŭ diferencas de la kiu ne povas legi. La temploj de kulturo en sennombraj trezoroj estas niaj infanoj. plibonigi la kvaliton de publika eduko, determinante la rimedoj de akirado scio kaj civilizita entretenimiento estas certe la legado restas tre longe.
     Ni vivas en mondo kie, psikosomataj malsanoj, kreskantaj nombroj aperas inter la infanoj. La psikologiaj vundoj resanigi multe pli malfacila tasko, ol la fizikaj suferoj. La animo resanigo elfaris psikologoj, sed antaŭzorgo estas la tasko de edukistoj kaj bibliotekistoj. Akcelis ĉirkaŭ la mondo, pli kaj pli streso, agado angoro, deziro renkonti kun seniluziiĝo kaj agonio, angoro konflikto kun gepatroj instruistoj kaj kunstudantoj. Profeta virinoj kaj depresio, fobioj kaj amo postulo kaj manko de amo disvolvas malrapide. Ĉe la alia fino de la kompenso, agresema ofenda konduto kaj mensa sintenoj formado. La infana personeco formado dekduo aŭ ocupacional terapio malbela vorto uzi, okupacio aŭ ajna pli bonsorta laŭ biblioteko horoj aŭ videoludado uzo.La bibliotherapy estas interfaka terapia metodo kiu gepatroj povas praktiki dum la instinkta kaj tamen gyermeknevelésük kelkfoje sukcese. uzante rigore, precize elektitaj rakonto aŭ literaturaj verkoj povas influi per la profesia áthangolni ŝanĝo en mensa sinteno, enkondukante la kondutoj, levante la alfabeteco nivelo de filoj por promocii la ĝusta konduto mastrado akceptis, helpante la infano poste socializada, sed tiu ili servas la muziko terapio, arto terapio ankaŭ. Bona elekto de leganta materialojn utilajn por la traktado, antaŭzorgo kaj persona disvolviĝo de ambaŭ la infano psikologiaj problemoj. La legado povas tuŝi la infano sintenoj, emocioj kaj kondutoj, ĝi stimulas imago kaj inspiras agon. La literaturo estas en la plej bona de katarsa ​​indulatelvezetésre, igas min pensi tauxgas por instrui kaj praktiki kiu metis nin en la ĉefrolulo rolon tra mem-scio, disvolvi empatía kaj toleremo kaj la demandoj estas formulitaj en ĝi, vi ricevas respondon vi donas al la literaturaj verkoj. konfliktusainkra propraj ekzemploj povas troviĝi tra la novelo, poemo, rakonto, fabelo. A realisma autoconocimiento kaj önképviseleten bazita komunikado kaj honesteco, sincereco, konflikto detekto kaj rezolucio faciligas interagado. La libro funkcias kiel katalizilo, la celo de nia vivo inmerso en liaj memoroj, asocioj, emocioj kaj dividi sentojn Settlement Kompreno unlock. Dum la kunsidoj de emociaj influoj la infano, kiu rezultigas pozitivaj efektoj, la ellaboranto bibliotherapy bona servi la evoluo de mem-konscio, kaj servas la individua normala disvolviĝo. Pensado instigas infano vidi sian propran situacion realisme kaj trovi alternativajn solvojn al la problemo. La terapiisto por empatio kaj emocia sentiveco kaj toleremo devus sufiĉi por malfermi la pordojn de la animo, ke ne sufiĉas konscion de socia sentiveco helpas posicionar la infano povas imagi sin kaj akiri helpon. La komuna ludo solvas kaj iĝas felszabadulttá la infano. La zeneterápiában ritmaj taskoj de muzikiloj tamburoj, tintilojn, ksilofono aŭ uzante siajn manojn aplaŭdo, kreita en harmonio kun la ĝojo de fari muzikon. La deturnitaj konduto kaj rekoni kaj esti traktitaj tiel bone. La művészetterápiában ekzemple, al la acompañantes desegnoj esprimi la infana kaŝita angoroj, timoj kaj fobioj. La hiperactividad de movado solvebla terapia ludiloj. Se emocia, mensa, socia kaj kogna areoj, la ŝanĝo okazas samtempe, la bibliotekisto profesion bone kondukis. Rekonis damaĝita restarigi funkcio, malhelpi aŭ promocii tra antaŭzorgo, rehabilitación, infanoj vivi pli bonan kvaliton de vivo. La profesia superrigardo de kompleksa terapioj devus esti direktitaj al (terapiistoj) specialigitaj psikologoj kiuj havas la taŭgan profesian ekzamenon kaj profesia sperto. La literaturo terapio kunsidoj tre alta efikeco povas esti aplikita al adoleskantoj kiuj sentas ignorita, ili estas solaj en la procezo de igi plenaĝaj. La infanoj spertiĝi komunikado malfacilaĵoj kaj beleco, personecigita atenton kaj pozitiva sperto de zorgo por la alia, kaj la graveco de respekto. Solvebla en la terapio de angoro, paciencon, toleremon, empatía instruas ilin sen ia okupo forto. Liaj problemoj estas #supri kaj kunlernantoj, kaj renkonti diversajn solvo alternativoj, ĉu ĝi estas tiu de literatura heroo konduto estas kontrolataj, taksitaj. La literaturaj verkoj de elektanta decida kriterio en elektanta la karakterizaĵoj de la aĝoklaso Problemoj rakontoj kaj iliajn bonajn kibonthatósága, kiel plenkreskulo-infano rilatoj, kreskante, amo, lernanta komunumo integriĝo, amikeco, vizio, sociaj atendoj, valoroj kaj celoj.La aliaj motivación por daŭranta arto terapio areo povas meti vi povas akiri en kunsido en la lerneja biblioteko, la aparta planto, grupo, problemo konvene, inkluzive dramo pedagogio ludoj, desegnado, ludante muzikon kune, situacian ludoj, artoj kaj metioj taskoj. Neniu fina konsidero al la dungado en la infanaj literaturaj verkoj informi vin ke ne estas integra parto de la lerneja kursaro, kaj novajn spertojn estas riĉigitaj kaj stimuli ilin al legi, de procesante la verkoj ne "lernejo analiza maniero" okazas, sed libera kiel konversacio en grupo kie ĉiu atendas la recenzojn, ĉar ĉiuj homoj estas gravaj por la komunumo.
     Ni povas formi tra la malgranda rakontoj. La rakonto terapio de ĉiuj aĝoj, en ĉiuj situacioj de vivo kaj uzo, ĉiuj aĝoj povas tuŝi ferakonto, kiel infano, adoleskanto, juna plenkreskulo. La fabuláknak havas teruran povon kaj povas vere helpi vin nur devi trovi ĉirkaŭ vivigi situacio kaj individuan rakonton, kaj se vi havas, vi komencas scivoli resanigo kaj formanta la personeco. Tamen, la persono farante grandegan respondecon. La literaturaj verkoj de simplaj ĉiutagaj rakontoj kaj doni paŭzo kapti la infanoj kaj paroli pri li kiel individuo povas servi la evoluon de vortprovizo. La parola manifestiĝo de la individua personeco aperas malrapide kaj la senhelpaj funebron ŝanĝo en serĉo solvo por konversacio. La aktoroj alporti siajn proprajn desegno surfaco propraĵoj de nia identigo kun la aktoroj. La planto vivo situacioj trovas sian propran kulminaĵoj konfliktusainkra. La libroj eble redukti la izolado de la individuo, pri siajn problemojn, paroli pri siaj problemoj estas nekonata, ĉar ĝi estas konsiderita malforto, sed la libro industrio ludantoj malstreĉis parolante dum alporti siajn proprajn malfacilaĵojn. La artoj kaj metioj, poezio, fablo aŭ fabelo por pripensi pli produktiva kreado instigoj, dum la literatura profesioj akceptema inkludo. dividi liajn sentojn levigxu, pensoj, alportante tekstmesaĝo al siaj opinioj kaj personaj spertoj, liaj memoroj dum leganta rakonton. La nombro de infanoj suferas psikologiajn problemojn kreskas, la magányosodás kaj inercio virino kun multaj infanoj havas mensajn anomaliojn ne kaŭzas fizikaj simptomoj estos ĝis irritable senpacienca, kiu surfaco en homaj rilatoj. Rilatoj, rilatoj ene de la familio infano monoparental rilaton. La aimlessness de la nuna sesio aŭ en ies perdo povas esti nesuperebla ŝarĝon por la infano. La ŝlosilo celo estas la evoluo de mem-konscio kaj helpanta diversaj komunikado kaj individua kvalito de vivo perfektiĝo subteno kapablojn, evoluigi kapablojn por plifortigi. Bibliotekisto de kulturo en la templo de literaturo estas riĉa repertuaro selektita por la laboro, kiun konatiĝis kun la potencialo por ekkoni la personecon de nia sekretojn meti sur la surfaco.Korpigi la sperto nivelo de kompreno kaj traktado de la verkoj okazas, ni sentas kun la potenco de komuna sperto: individuo povas elkovi neatenditaj komprenoj dum la diskuto. Tiuj verkoj faras min pensi krom la estetikaj valoroj kaj teni supren spegulon al ni, kiuj povas ekkoni la realan mem. La konversacio nerimarkeble tuŝas pli fajsúlyosabb personaj problemoj pliigis internaj streĉiĝoj kaj solvas en la konversacio, kaj spirite pli forta, freŝa korpo reveni al lernejo horoj aŭ labortagoj. La arkaika fablojn kuraĝigi komuna ago pro homaro la plej granda fonto de energio en fantazio, ĉar la krea imagpovo ni ŝanĝi ĉirkaŭ la mondo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése