2018. november 1., csütörtök

Kaszinó játékok

Black Jack
A magyar huszonegy közeli rokona. Olyan kombinációs lehetőséget nyújt, amely hallatlanul szórakoztatóvá teszi ezt a kártyajátékot. A játékos a Bank ellen játszik.
A cél a 21 pontérték elérése vagy megközelítése anélkül, hogy azt túllépné. A hagyományos játékasztalok mellett exkluzív "ülőasztallal" is állunk vendégeink rendelkezésére.

Kocka

Kétkockás kockajáték. Az amerikai és az óceánjáró hajók kaszinóinak kedvenc játéka. Egyszerre többen is játszhatják, de a nézőknek is nagy élvezetet nyújt. Profi kollégáink hamar megtanítják a szabályokat azoknak is, akik még soha nem játszották. Ennél a játéknál a hangos tetszés nyilvánítás és a bekiabálások izgalmas légkört teremtenek.

Háromkockás kockajáték. A normál kockajátékhoz nagyon hasonló szerencsejáték. A játékos fogadhat a 3 kocka összegére, arra, hogy például lesz a 3 kocka között 6-os, de akár arra is, hogy a 3 kocka mind kettes lesz. A játék nagyon változatos, izgalmas és a 3 kockának köszönhetően nagyon sokféle variációs lehetőség van.

Póker

Ez az a játék, ahol a vendégek egymás ellen is játszhatnak. Igazából izgalmassá a licitálás teszi, amikor is egy kis ügyességgel, akár rosszabb lappal is nyerhetünk.
Céges pókerbajnokságok komplett lebonyolítását is vállaljuk, akár 20 asztalon. A játék menete teljesen hasonló, mint egy professzionális pókerbajnokság esetén. Egyetlen különbség, hogy ebben az esetben nem lehet szó nevezési díjról.
A rendezvény vendégei, a cég alkalmazottai egymás ellen játszanak és a nap végén kiderül ki a verseny legjobbja. Őt és a dobogósokat tárgynyereménnyel és oklevéllel díjazzuk.

Ötlapos póker Stud Póker:
Ebben a játékban a vendégek a krupié ellen játszanak, egyszerre akár hatan is. Legfeljebb két lapot lehet cserélni. A cél, hogy a vendég lapja erősebb legyen a házénál.
Craps

A craps egy két kockával játszott népszerű kaszinó játék, melyet korlátlan számú játékos játszhat. A játékosok fogadhatnak a kockadobás eredményére vagy kockadobás sorozatokra. A játékosok a bank ellen fogadhatnak. Online kaszinóknál általában mindig mi dobunk, kivéve ha élő krupiéval játszunk.

Játékmenet

Kaszinókban a játékot asztalon játszák, melyen fel vannak tüntetve a különböző kimenetek, melyekre lehet fogadni. A résztvevő játékosok egymás után két kockával guritanak, az épp guritó játékost shooternek nevezik. Minden játékos fogadhat a guritás eredményére ha chipeket helyez az asztal megfelelő részére.

A shooter köteles fogadni a Pass vagy a Don't pass vonalra.

Az első dobás után több lehetőség áll fenn. Ha az első játékos 2,3 vagy 12 pontot ér el, ezt crapsnek is nevezik és ezzel minden játékos, aki a Pass-re fogadott veszít. Ha a játékos 7 vagy 11 pontot ér el, a Pass fogadások nyertesek. Ha más pontszám jön ki, ezt point-nak nevezik (vagyis a dobó beállitja a point-ot), és a játékosnak addig kell dobni, amig ezt a számot újra eléri vagy 7-est dob, amivel veszít.

Craps Alap2
Fogadási lehetőségek
Vonalfogadások
Pass line

Ez az alap fogadás, mellyel a shooter arra fogad, hogy nyer. A pass line fogadást azonnal megnyered, ha 7-et vagy 11-et dobsz. Bármilyen más értéket point-nak neveznek, és a játékosnak addig kell guritania ezután, amig ugyanennyit  vagy 7-et gurít. Ha sikerül elérni a point-ot mielőtt 7-est dob, akkor ez a fogadás nyertes.
Don't pass line

Ezzel arra lehet fogadni, hogy a shooter veszít, vagyis majdnem a Pass line ellentéte. Ha az első dobás 7 vagy 11, a fogadás vesztes, ha 2 vagy 3 akkor a fogadás nyertes. Egy 12-es dobás döntetlent jelent. Amennyiben az első dobás nem ezen számok egyike, akkor a fogadás vesztes, ha a játékos eléri a point-ot és nyertes, ha a játékos 7-est dob mielőtt eléri a point-ot.
Come

A come fogadást úgy kell elképzelni, mintha egy teljesen új Pass line fogadást kezdenénk a következő dobástól, függetlenül attól, hogy épp melyik volt a kezdő dobás. Come fogadást csak azután tehetünk, miután az aktuális játékos beállitotta a point-ot. Ha a játékos ezután 7 vagy 11-et dob, nyertes a fogadás, 2, 3 és 12 esetén pedig vesztes. Ha más szám jön ki, akkor a dealer a fogadást elhelyezi a megfelelő szám mezőjében. Ha a dobó eléri ezt a számot mielőtt 7-est dob, nyertes a fogadásunk. Sokan ezzel biztositják be magukat a 7-es ellen.
Don't come

Ezt a fogadást két körben játsszák. Ha az első körben 2 vagy 3 jön ki, akkor nyertes, ha 7 vagy 11, akkor vesztes. 12-es gurítás esetén push. Más szám esetén a dealer elhelyezi a tétet a megfelelő szám mezején és megkezdődik a második kör, amely akkor nyertes, ha a dobó 7-et dob, mielőtt elérné a point-ot. Erre is csak a point beállítása után lehet fogadni.
Fogadás egyszerű gurításra

Az ilyen fogadásokról egyetlen gurítás után el lehet dönteni, hogy nyertesek vagy vesztesek. Itt konkrétan számokra lehet fogadni, és a számoknak megfelelő mezőbe kell a tétet tenni.

    2 (snake eyes vagy ász): nyertes ha a shooter 2-t dob
    3 (ász kettő): nyertes, ha a shooter 3-at dob
    Yo: nyertes 11 esetén
    12 (boxcars, midnight): nyertes 12 esetén
    2 vagy 12 (hi-lo): a 2 és 12 elválasztó vonalára kell helyezni a tétet, és nyertes ha a dobás 2 vagy 12
    any craps: nyertes 2, 3 és 12 esetén
    C & E: kombinált fogadás, a tét fele craps-re és a másik fele Yo-ra
    Any seven vagy Big red: nyertes 7-es esetén, az asztalon általában egy nagy piros mező
    Horn: kombinált fogadás, 1 egységgel fogadsz a 2, 3, 11 és 12-re egyszerre.
    Whirl vagy World: 5 egységes fogadás horn-ra és any seven-re egyszerre
    Field: arra fogadsz, hogy 2, 3, 4, 9, 10, 11 vagy 12 lesz a következő dobás.

Fogadás gurítás sorozatra

Ezek olyan fogadások, amelyeknek egy gurítás után nem lehet eldönteni a kimenetelét. Sok ilyen fogadás esetén bekövetkezhet az, hogy a shooter eléri a beállított point-ot mielőtt a fogadás kimenetele eldönthető. Általában ilyenkor ezek nem működő fogadások, de ez változhat különböző kaszinók esetén.

    Hard way: fogadás arra, hogy a shooter 4, 6, 8 vagy 10-et dob duplával, mielőtt 7-est dobna. Tehát a hard way azt jelenti, hogy egyforma értéket dob a két kockával (pl. 3 és 3 az 6 hard way).
    Easy way: a hard way ellentéte, vagyis a shooter 4, 6, 8 vagy 10-et dob, de nem egyforma a két kocka értéke (pl. 5 és 1 az 6 easy way) .
    Big 6 vagy Big 8: fogadás arra, hogy a shooter 6 vagy 8-at dob, mielőtt 7-est dobna.
    Place and buy: fogadni lehet bármelyik point-számra (4,5,6,8,9,10), mielőtt a shooter 7-est dobna.
    Lay: a buy fogadás ellentéte, vagyis arra lehet fogadni, hogy a shooter 7-est dob mielőtt a megfogadott számot dobná.

Nyereményszorzók táblázata
Fogadás    Szorzó
Pass / Come     1:1
Dont't pass / Don't come     1:1
Yo, 3, Hi-Lo     15:1
2, 12     30:1
Craps     7:1
C & E     3:1 craps-re
7:1 11-re
Any 7     4:1
Field     1:1 3,4,9,10,11 esetén
2:1 2 esetén
3:1 12 esetén
Horn     27:4 2 és 12 esetén
3:1 3 és 11 esetén
Whirl     26:5 2 és 12 esetén
11:5 3 és 11 esetén
push 7 esetén
Hard way 4, Hard way 10     7:1
Hard way 6, Hard way 8     9:1
Big 6, Big 8     1:1
Place 4, Place 10     9:5
Place 5, Place 9     7:5
Place 6, Place 8     7:6
Buy 4, Buy 10     2:1
Buy 5, Buy 9     3:2
Buy 6, Buy 8     6:5
Lay 4, Lay 10     1:2
Lay 5, Lay 9     2:3
Lay 6, Lay 8     5:6

A fogadási lehetőségek kaszinónként változhatnak, akárcsak a kifizetési arányok, ezért ezt mindig érdemes megnézni játék előtt.

http://rulett.biz/

Roulette

A rulett szabályai

A rulettasztalon az 1-től 36-ig terjedő számok állnak három oszlopban,
valamint a 0; az amerikai rulettban a 00 is. Minden számnak színe van, piros
vagy fekete. (A 0 és a 00 zöld.) A számok melletti mezők egyes
számcsoportokat reprezentálnak.

  0  00
 1  2  3  PAIR                     Piros számok:
 4  5  6           1-12            1, 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 18, 19, 21, 23,
 7  8  9  PASSE                    25, 27, 30, 32, 34, 36
10 11 12
13 14 15  piros
16 17 18          13-24            Fekete számok:
19 20 21                           2, 4, 6, 8, 10, 11, 13, 15, 17, 20, 22,
22 23 24  fekete                   24, 26, 28, 29, 31, 33, 35
25 26 27
28 29 30  MANQUE  25-36
31 32 33
34 35 36  IMPAIR
 P  M  D

                         A következő tétek vannak:
egy szám: valamely számra;
két szám: a két szám (8-11) közötti elválasztóvonalra;
három szám: az egy sorban fekvő három szám (7-8-9) szélére;
négy szám: a négyzetesen fekvő négy szám (22-23-25-26) közepére;
öt szám (csak az amerikai rulettban): a 0, 00, 1, 2, 3 számokra;
hat szám: két sor (4-5-6-7-8-9) szélének érintkezésére;
oszlop: a P, M, D (premier, moyen, dernier) betűk valamelyikére:
  premier - azok a számok, amelyek hármas maradéka 1;
  moyen - azok a számok, amelyek hármas maradéka 2;
  dernier - hárommal maradék nélkül osztható számok;
tucat: az 1-12, 13-24 vagy 25-36 feliratú mezőre;
két oszlop: a P és az M, illetve az M és a D oszlop határvonalára (nem
  mindenütt elfogadott);
piros vagy fekete: a piros, illetve fekete négyzettel megjelölt mezőre;
passe vagy manque: az e szavakkal megjelölt mezők valamelyikére:
  passe - 1-től 18-ig;
  manque - 19-től 36-ig;
pair vagy impair: az e szavakkal megjelölt mezők valamelyikére:
  pair - páros számok;
  impair - páratlan számok.

Ha mindenki megtette tétjeit, megpörgetik a rulettkereket és beleejtenek egy
golyót. Amikor a golyó megáll a 37 (az amerikai rulettban 38) rekesz
valamelyikében, az odaírt szám nyer. Az ennek megfelelő tétekre kifizetik a
nyereményeket, a vesztes tétek a bankba kerülnek.
A számok sorrendje a rulettkeréken:
0, 28, 9, 26, 30, 11, 7, 20, 32, 17, 5, 22, 34, 15, 3, 24, 36, 13, 1, (00),
27, 10, 25, 29, 12, 8, 19, 31, 18, 6, 21, 33, 16, 4, 23, 35, 14, 2

                             Fizetési táblázat

                                 esély
tét             fizetés     európai  amerikai
egy szám        35-szörös    1:37      1:38
két szám        17-szeres    1:18,5    1:19
három szám      11-szeres    1:12,33   1:12,66
négy szám        8-szoros    1: 9,25   1: 9,5
öt szám          6-szoros     -        1: 7,6
hat szám         5-szörös    1: 6,16   1: 6,33
oszlop           2-szeres    1: 3,08   1: 3,16
tucat            2-szeres    1: 3,08   1: 3,16
két oszlop       1,5-szeres  1: 1,54   1: 1,58
piros/fekete     1-szeres    1: 2,05   1: 2,11
passe/manque     1-szeres    1: 2,05   1: 2,11
pair/impair      1-szeres    1: 2,05   1: 2,11

 A póker szabályai

  A pókert többféle kártyacsomaggal lehet játszani: 52 lapos francia kártyával
(értékek: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, J, Q, K, A), 32 lapos francia kártyával
(7, 8, 9, 10, J, Q, K, A) vagy magyar kártyával (értékek: 7, 8, 9, 10, A, F,
K, Á).
  Öt lapot osztunk mindenkinek; a játékosok kiválasztják a megtartani kívánt
lapokat, a többi helyett pedig újat húznak. Ezt háromszor lehet megtenni. Az
egyszerre kicserélhető lapok száma általában tetszőleges - vagyis akár mind az
ötöt is lehet -, de van olyan szabályrendszer, ahol legfeljebb hármat szabad.
Természetesen nem kötelező a csere.
  A játékosok sorban beteszik tétjeiket; a téteket mindenkinek tartani kell,
vagy pedig bedobni lapjaikat, s ezzel kiszállni a leosztásból. Ha senki sem
kíván tovább emelni, felfedik a lapokat, s a legmagasabb értékű elviszi az
összes tétet.

  A figurák érték szerint csökkenő sorrendben:

  royalflös       10, J, Q, K, A azonos színben
  flös            öt azonos színű, egymást követő lap
  póker           négy azonos értékű lap
  full            három azonos értékű és két azonos értékű lap
  színflös        öt azonos színű lap
  sor             öt egymást követő lap különböző színekben
  drill           három azonos értékű lap
  két pár         két-két azonos értékű lap
  egy pár         két azonos értékű lap
  üres kéz        semmilyen figura

  Azonos figurák közül a következő nyer:

  royalflös:  nincs döntés
  flös, póker, sor, drill:
              amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll
  full:       amelyiknek háromlapos része a legmagasabb értékű
  színflös, üres kéz:
              amelyiknek legnagyobb lapja a legmagasabb; ha ez egyforma, a
              következő s í. t.; ha mind egyforma, nincs döntés
  két pár:    amelyiknek nagyobb értékű párja a legmagasabb értékű; ha ez
              megegyezik, a másik pár dönt
  egy pár:    amelyik a legmagasabb értékű lapokból áll; ha ez megegyezik, a
              többi három lap közül a legmagasabb, a többi kézben nem szereplő
              lap dönt

  Ha a legmagasabb figurák között nem lehet dönteni, a tét az asztalon marad,
s a következő leosztás győztese viszi azt is.

Amerikai póker

  Csak annyi különbség van a szabályokban, hogy először egy zárt és egy
nyitott lapot osztanak - a zárt lapot csak tulajdonosa nézi meg -, majd egy
kört licitálnak, egy kört osztanak s í. t., amíg az öt lapot ki nem osztották.
Csere nincs.

Valószínűségi táblázat

52 lapból 2 598 960 kombinációt lehet képezni.

figura      előfordulási   esély
            lehetőségek

royalflös             4    1:649 740
flös                 36    1:72 193
póker               624    1:4165
full              3 744    1:694
színflös          5 108    1:509
sor              10 200    1:255
drill            54 912    1:47
két pár         123 552    1:21
egy pár       1 098 240    1:2,4
üres kéz      1 302 540    1:2

Klasszikus blackjack a PokerStars Casinóban

Sokak szerint a klasszikus blackjack a világ legnépszerűbb blackjackjátéka, de csak az egyik a PokerStars Casinóban elérhető számos blackjackváltozat közül. Vesd bele magad az akcióba az egyszemélyes és többszemélyes asztaloknál most rögtön!
Játékszabályok

A klasszikus blackjackben nyolc 52 lapos paklit használnak. A paklikat együtt keverik meg, mielőtt minden kezet kiosztanának, és az osztó nem kap zárt kártyát. Az osztóknak húzniuk kell, ha a lap összesített értéke 16 vagy kevesebb, akárcsak a puha 17-nél (ez olyan lap, amely ászt tartalmaz és összesített értéke hét vagy 17), és ha blackjacked van, az 3:2 oddsszal fizet.

Ha a játékos lapja blackjackkel szemben veszít, akkor csak a kötelező eredeti tét vész el, és minden más opcionális tét a 21-nél nem magasabb kezeknél (kettéosztások és duplázások) visszakerül a játékoshoz.
A játékos licitálási lehetőségei

A klasszikus blackjackben 0,10 $ a minimális tét, de a leosztás előrehaladtával több licitálási lehetőség is elérhetővé válik. A játékosok duplázhatnak minden kétkártyás kéznél, ami azt jelenti, hogy megduplázhatod az eredeti tétedet, amennyiben elkötelezed magad, hogy „megállsz”, miután még egy kártyát kapsz az osztótól.

A játékosok ketté is oszthatnak két kártyát, ha azok párt alkotnak vagy az értékük azonos. Tehát ha kilences-kilences, király-dáma, hetes-hetes vagy bubi-tízes kerül hozzád, két külön kezet csinálhatsz belőlük egy ugyanolyan értékű további tétért. Tekintsük át a kettéosztás néhány további szabályát:

    A játékosok háromszor oszthatják ketté a lapjukat, összesen négy kezet létrehozva, kivéve, ha ász párt kapnak.
    Az ászokat csak egyszer lehet kettéosztani, ezután a játékosok csak egy kártyát kapnak minden egyes kettéosztott kézhez.
    A játékosok bármilyen kéznél duplázhatnak, akár egy nem ászos kettéosztás után is.

Biztosítás és feladás

A játékosok nem „adhatják fel” a klasszikus blackjack asztaloknál. Ha azt gondolod, hogy az osztónak blackjackje lesz, köthetsz „biztosítást”. Ez azt jelenti, hogy amennyiben az osztónak blackjackje lesz, 2:1 oddsszal fizet a biztosítási téted. 

A blackjacket vagy más néven huszonegyet francia kártyával játsszák, egy pakli 52 db lapot tartalmaz. Létezik egy, kettő, négy, hat és nyolc paklis változat. A paklik száma miatt, pedig eltérő stratégiákat kell alkalmaznunk. A játékot egészen egyszerűen az a játékos nyeri, akinek, a lapjai összértéke közelebb van a huszonegyhez. A lapjaink összértékét egyszerűen a lapok összeadásával határozhatjuk meg. A lapok értéke: - A számozott kártyák a rájuk írt számok szerint 2,3,4,5,6,7,8,9,10 értékű lehet. - A Bubi (J), Dáma (Q) és a Király (K) (angolul=Jack, Queen, King) értéke mindig 10. - Az ász értéke tetszés szerint 1 vagy 11 lehet. Az ász és a 10-es (10;J;Q;K) értékű lap kombinációja adja a blackjacket, ami a legerősebb lapkombináció a játékban. Egyes kaszinókban azonban az osztónál,(dealer) lévő blackjack erősebb, mint ami blackjackünk. Ez a kaszinó saját házszabályaitól függ.  A többi játékos lapjainak értéke a mi játékunk kimenetelét nem befolyásolja, a játékot mindenki az osztóval szemben játssza. Ha a húzott lapok értéke meghaladja a 21-et vesztettünk (bust), függetlenül az osztó lapjainak értékétől. Ha a dealer lapjainak értéke nagyobb, mint 21, akkor mindenki nyert, aki még játékban van. Ha lapjaink értéke kisebb, mint az osztóé akkor vesztettünk (Lose), de ha az értéke megegyezik az osztó lapjaival, akkor döntetlen (Push) és a feltett tétünk megmarad. A játékosok tetszés szerint húzhatnak vagy megállhatnak bármely lapra, míg az osztónak 16-ra rá kell húznia és 17-nél meg kell állnia. Lépések: (Shuffle) keverés (Cut) elvágás (Cut off) levágás (Burn) égetés. Az osztó összekeveri a játékhoz felhasznált paldi(kat)t. Egyes helyeken ezt már keverőgéppekkel végzik. Miután az osztó befejezte a keverést megkéri az egyik játékost hogy egy műanyag kártyával, a vágókártyával (cut card) vágja el a paklit. Ez az elvágás, művelete. Ha egyik játékos sem akarja megjelölni a vágás helyét az osztó maga végzi el. Az elvágás után az osztó ketté választja a paklit és az egyik felét a másik elé helyezi. Az elvágás után elhelyezi tetszése szerint az általában piros vagy fekete jelölő kártyát a pakli utolsó harmada után. Ez a levágás, amit szintén jó, ha már most megjegyzünk, mert a vágás helye (mélysége) azaz a penetráció nagy kihatással lesz a játékunk hatékonyságára. A jelölő kártya utáni lapok már nem vesznek részt a játékban. Ha a lapok idáig elfogynak vége a leosztásnak és újrakeverés történik. Miután az osztó elhelyezte a jelölőkártyát, a paklit az osztódobozba (shoe-ba) helyezi. Amikor a lapok az osztódobozbanva.nnak az osztó „eléget" egy lapot (Bum), ami azt jelenti, hogy az első lapot lehúzza, és a használt kártyákat tartalmazó kártyaégetőbe teszi. A kártyaégető egy olyan fém, vagy műanyag doboz, aminek csak két oldala van. Ide kerülnek egymásra téve a játék során elhasznált lapok és innen veszi elő az osztó az újabb játék előtti keveréshez. Ha a játék folyamán a kaszinó leváltja az osztót egy másikkal, akkor az új dealer is eléget egy lapot.

Miután a fentebb leírt előkészületek megtörténtek,az osztó felszólítja a játékosokat "- Kérem tegyék meg a téteket!" („Bets, please!"). Miután a játékosok tétjeiket a téthelyekre, (boxokba, az asztalon a játékosok előtt található kör vagy négyszög alakú rész) helyezték az osztó kiosztja a lapokat. Ha az osztás megkezdődött a téten már nem lehet változtatni. A téteknek az asztalnál megengedett minimum és maximum limitek között kell lennie. Az osztó mindig a bal kezétől a jobb keze felé oszt (tehát a játékosok szempontjából jobbról-balra) és két körben minden játékos összesen két kártyát kap. Ezt nevezzük leosztásnak (hand-nek). A játékosok a következő döntéseket hozhatják: Lapot kérnek (hit), (vagy a kezükkel egyszerűen a téthelyükre mutatnak). Megállnak (stop), (vagy a kezükkel, lefelé fordított tenyérrel egy vízszintes mozdulatot tesznek). Dupláznak (double down), ilyenkor még egyszer ugyanannyi tétet kell berakniuk a boxukba. Szétválasztanak (split), ha két ugyanolyan értékű lapjuk van. Ilyenkor még egyszer ugyanannyi tétet kell berakniuk. (A két kezük mutatóujjával jelzik a szétválasztást).  Feladás (sunender), ha ezt a szabályok megengedik. Ilyenkor a tét felét visszakapják. Az egyes kaszinókban a szabályok eltérőek lehetnek! Tehát lehet, hogy csak meghatározott értékű lapokra lehet duplázni, szétválasztani, és nem mindenhol lehet feladni. A dealer és a játékos keze soha nem érintheti egymást, és a játékosok soha nem nyúlhatnak a lapokhoz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése