2020. április 25., szombat

Craps szimuláció java programozási nyelven

Craps

A craps egy két kockával játszott népszerű kaszinó játék, melyet korlátlan számú játékos játszhat. A játékosok fogadhatnak a kockadobás eredményére vagy kockadobás sorozatokra. A játékosok a bank ellen fogadhatnak. Online kaszinóknál általában mindig mi dobunk, kivéve ha élő krupiéval játszunk.

Játékmenet

Kaszinókban a játékot asztalon játszák, melyen fel vannak tüntetve a különböző kimenetek, melyekre lehet fogadni. A résztvevő játékosok egymás után két kockával guritanak, az épp guritó játékost shooternek nevezik. Minden játékos fogadhat a guritás eredményére ha chipeket helyez az asztal megfelelő részére.
A shooter köteles fogadni a Pass vagy a Don't pass vonalra.
Az első dobás után több lehetőség áll fenn. Ha az első játékos 2,3 vagy 12 pontot ér el, ezt crapsnek is nevezik és ezzel minden játékos, aki a Pass-re fogadott veszít. Ha a játékos 7 vagy 11 pontot ér el, a Pass fogadások nyertesek. Ha más pontszám jön ki, ezt point-nak nevezik (vagyis a dobó beállitja a point-ot), és a játékosnak addig kell dobni, amig ezt a számot újra eléri vagy 7-est dob, amivel veszít.



import java.util.Random;

public class Main {
    public static void main(String[] args) {
    int veletlenSzam;
    Random random = new Random();
    for (int i = 0; i <= 10; i++){
        veletlenSzam = random.nextInt(6) + 1;
        System.out.print(veletlenSzam + " ");
        }
    }
}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése